Extra info in verband met het Corona-virus

Informatie over de Cellowinkel tijdens de Corona Crisis in Nederland



Lieve Cellisten,
Wat een uitdagende tijd is dit! Mocht je op één of andere manier getroffen worden, dan wens ik je heel veel sterkte. Hierbij wat extra info over mijn diensten op dit moment: Ik kan gewoon leveren en blijf dat ook doen, maar soms gaat het net even anders dan normaal.

Terug naar de Cellowinkel

Ik kan gewoon leveren en blijf dat doen

Tenzij iets echt op ‘uitverkocht’ staat, kan ik gewoon leveren. Ook de producten waar bij staat ‘via nabesteling’ kunnen geleverd worden, meestal binnen een paar werkdagen. Neem contact met me op als je wilt weten welke leveringstermijn nabestellingen hebben.

De levertijd kan iets afwijken bij PostNL

Het kan zijn dat er hier en daar vertraging ontstaat bij PostNL. Vanwege tekorten aan personeel, of maatregelen vanuit de regering. Bij levering van pakketpost krijg je een track-en-trace zodat je de zending kunt volgen, net als normaal. Soms doet de verzending er langer over en kun je je track-en-trace niet meer zien. Schroom dan niet om contact met mij te zoeken. Ik kan dan meestal voor je achterhalen waar je pakket op dat moment is.

Leveringen naar België? Zorg dat je thuis bent!

Door het Corona-virus zijn er voor België strikte regels. Leveren kan, maar je moet thuis zijn om de zending te ontvangen. Ook de levering in België gaat via het PostNL netwerk.

Hulp bij je bestelling of vragen?

Vanwege de drukte reageer ik momenteel soms wat minder snel op appjes, telefoontjes en mails. Ik lees alle berichten en zal zo snel mogelijk reageren.

Dank voor je begrip!

Ik merk dat iedereen super begripvol omgaat met eventuele vertragingen. Heel veel dank daarvoor, dat doet me ongelooflijk goed. Blijf muziek maken geniet van de lente. Ondersteun elkaar in deze moeilijke tijd en blijf vooral gezond!

Mirjam

Terug naar de Cellowinkel